بزرگنمایی تصویر تلویزیون در BlazeDTV

منتشر شده در ۱۳۹۲/۱۰/۰۴ در دستۀ آموزش BlazeDTV ۱ دیدگاه

نرم افزار BlazeDTV به عنوان یک نرم افزار برای نمایش تصاویر تلویزیون دیجیتال، به شما این اجازه را می‌دهد که به صورت تمام صفحه اقدام به تماشای فیلم، اخبار یا فوتبال نمایید. برای این منظور راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد که قصد داریم در این مطلب به آنها اشاره کنیم. البته این کار چندان سخت نیست و می‌توان این کار را یک ترفند BlazeDTV نامید.

پنجره‌ی اصلی BlazeDTV به شما این اجازه را می‌دهد تا با گرفتن گوشه‌های آن، اندازه پنجره تصویر را باب میل تغییر دهید. می‌توان با بردن اشاره‌گر موس روی لبه‌های پنجره و گرفتن و کشیدن آن اندازه را تغییر دهید. شمایل کار در تصویر زیر نمایان است:

بزرگنمایی تصویر تلویزیون در BlazeDTV

بزرگنمایی تصویر تلویزیون در BlazeDTV

بهترین کار برای بزرگنمایی تصویر تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در BlazeDTV این است که روی وسط صفحه نمایش تصاویر دوبار کلیک کنید. این بهترین و ساده‌ترین کاری است که می‌توانید برای بزرگنمایی انجام دهید. برای برگرداندن تصویر به حالت اولیه هم، کافی است که دوباره با دوبار کلیک روی آن، اندازه را به حالت اولیه برگردانید.

دکمه‌های کنترلی بالای برنامه سمت راست هم همان کارهایی را می‌کنند که دکمه‌های دیگر در همین مکان پنجره‌های دیگر ویندوز انجام می‌دهند. پس شاید توضیح بیشتری نخواسته باشند. اما کلیک کردن روی دکمه‌ی وسطی، یا Full Screen، همان کاری را می‌کند که شما دوبار روی صفحه نمایش کلیک کنید.

یک راه دیگر برای بزرگنمایی این است که روی تصویر راست کلیک کرده و دستور Full Screen را انتخاب کنید.