برگرداندن تنظیمات BlazeDTV به حالت پیش فرض

منتشر شده در ۱۳۹۲/۱۰/۰۶ در دستۀ آموزش BlazeDTV بدون دیدگاه

هر نرم افزاری برای خود می‌تواند دارای تنظیمات باشد. اما گاهی اوقات ممکن است که یا شما دچار مشکلی شوید تنظیمات را به اشتباه انجام داده باشید، و یا خود برنامه کمی قاطی کرده باشید و از کارکرد صحیح خود خارج شده باشد. در اینجا معمولاً بیشتر برنامه‌ها و حتی ممکن است سخت‌افزارها دارای امکانی برای برگرداندن تنظیمات به حالت پیش فرض داشته باشند. در اینجا ما به موضوع برگرداندن تنظیمات BlazeDTV به حالت پیش فرض می‌پردازیم که بسیار ساده است.


حالت پیش‌فرض همان حالتی است که برنامه‌ها از همان اول همانطور روی رایانه‌ی ما یا شما نصب می‌شوند. یعنی تنظیماتی که از قبل روی آن اعمال شده است و حالا شما می‌توانید آنها را تغییر دهید. اما گاهی اوقات ممکن است که به دلیل کمبود اطلاعات، قسمتی از برنامه را بد تنظیم کرده باشید و نرم افزار دچار مشکل شده باشد.

ما برای برگرداندن تنظیمات نرم افزار BlazeDTv باید پنجره اصلی تنظیمات این نرم افزار را باز کرده که در این مورد در مقالات قبلی به تفضیل صحبت کردیم. ولی برای تذکر مجدد، می‌توانید درون پنجره نرم افزار راست کلیک کرده و دستور Settings را انتخاب کنید و یا از پنجره کنترلی نرم افزار روی دکمه‌ی Settings کلیک کنید. در نهایت با پنجره‌ای مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد.

Blazedtv-defualt-settings

تنها کاری که باید انجام دهید است است که به سربرگ Appearance رفته و از بخش پایین پنجره روی دستور Default کلیک نمایید. حالا اگر روی Ok کلیک کنید، تمامی تنظیمات به حالت پیش‌فرض خود باز خواهند گشت و مشکل نرم افزار به احتمال زیاد حل خواهد شد.