استفاده از BlazeDTV به جای Player

منتشر شده در ۱۳۹۲/۱۰/۰۵ در دستۀ آموزش BlazeDTV بدون دیدگاه

Player به نرم افزار اجرا کننده‌ی فایل‌های صوتی و تصویری گفته می‌شود که شما حتماً یکی از آنها را روی رایانه‌ی خود دارید. از آنجایی که نرم افزار BlazeDTV یک برنامه برای گرفتن امواج تلویزیون دیجیتال است، اما قادر به پخش فایل‌های صوتی و تصویری شما هم هست. یعنی از آن می‌توان به جای یک Player هم استفاده نمود. در اینجا به بحث استفاده از BlazeDTV به جای Player می‌پردازیم که به نوعی همان باز کردن فیلم‌های روی رایانه با این نرم‌افزار است.

خوب، مستقیم می‌رویم سراغ اصل مطلب؛ برای باز کردن یک فایل تصویری، شما دو روش دارید که هر دوی آنها ساده است. اولین روش این است که روی نماد پوشه در پنجره‌ی کنترلی BlazeDTV کلیک کنید و دستور Play Media Files را انتخاب نمایید. در عکس زیر همه چیز مشخص است.

استفاده از BlazeDTV به جای Player

روی عکس پوشه کلیک کنید

پس از آن برای شما پنجره‌ای باز می‌گردد که باید فایل مورد نظر برای پخش را از روی حافظه‌ی رایانه‌ی خود انتخاب کنید. بدین صورت خواهید دید که می‌توان به راحتی یک پرونده‌ی تصویری، یا همان یک فایل فیلم را در نرم افزار BlazeDTV پخش کرد.

برای باز کردن پنجره‌ی Open، یک راه دیگر هم پیش رو دارید و آن این است که روی صفحه نمایش نرم افزار راست کلیک کرده و دستور Play From و سپس Play Media Files را انتخاب کنید. حالا مثل مراحل قبلی باید مسیر فایل را انتخاب کنید. فهرست راست کلیک BlazeDTV در مقالات قبلی به طور کامل تشریح شده است. پیشنهاد می‌شود آن مقاله را هم مطالعه بفرمایید.