موضوع برای نوشتن وبلاگ با گیرنده دیجیتال

منتشر شده در ۱۳۹۳/۰۱/۲۶ در دستۀ آموزش گیرنده دیجیتال بدون دیدگاه

همیشه برای نوشتن و تولید محتوای متنی موضوع زیاد است. یعنی شما ار هر آنچه که فکر می‌کنید می‌توانید بنویسید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اما یک موضوع بسیار جالب برای نوشتن در وبلاگ شخصی خود، موضوعات تلویزیونی و اخباری است که در شبکه‌های ملی به نمایش در می‌آید. خیلی از اوقات اخباری هستند که به ثبت آنها و سپس نوشتن یک مطلب در وبلاگ برای آنها مخاطبین بسیاری را می‌توانید به این صورت جذب نوشته‌های خود کنید.

موضوع برای نوشتن وبلاگ با گیرنده دیجیتال

موضوع برای نوشتن وبلاگ با گیرنده دیجیتال

برای این کار پیگیری برنامه‌های تلویزیونی با تلویزیون کار دشواری است. پس در این حالت چاره چیست؟ بهترین راهکار این است که شما یک گیرنده دیجیتال روی رایانۀ خود نصب کرده و سپس مبادرت به دیدن و حتی ضبط کردن آنها کنید. در این حالت به سادگی می‌توانید برنامه‌های مد نظر خود را دیده و آنها را تحلیل کنید و برای‌شان نوشته در وبلاگ منتشر کنید.

با این کار علاوه بر اینکه موضوعات بسیار مناسبی را برای نوشتن می‌توانید پیدا کنید، لحظه‌هایی که باید ثبت شوند، توسط شما ثبت شده و در اختیار دیگران قرار داده می‌شود.

برای درک بیشتر این موضوع بهتر است که سری به شبکه‌های اشتراک‌گذاری فیلم و ویدئو مثل آپارات بزنید و در آن صورت خواهید دید که چه قدر سوتی‌های تلویزیونی و بخش‌های برنامه‌های مختلفِ جذاب در این سایت‌ها بازدید فراوانی دارند. شما هم می‌توانید با دیدن برنامه‌های مورد علاقۀ خود، موضوعی برای نوشتن پیدا کنید و با این کار وبلاگ خود را پربارتر از دیگر زمان‌ها کنید.