دریافت شبکه های تلویزیونی Revision3 با Windows Media Center

منتشر شده در ۱۳۹۲/۱۰/۰۲ در دستۀ آموزش Windows Media Center بدون دیدگاه

نرم افزار ویندوز مدیا سنتر (Windows Media Center) به شما اجازه تلویزیون را می‌دهد، که البته باید گیرنده سخت افزاری روی رایانه‌ی شما نصب شده باشد. در غیر این صورت باید به روش‌های دیگر برای دریافت شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مختلف استفاده کنید که یکی از آنها استفاده از اینترنت است. به صورت پیش‌فرض این نرم افزار امکان دریافت شبکه‌های اینترنتی را ندارد مگر اینکه شما افزونه مورد نظر را روی آن نصب کنید. یکی از شبکه‌های اینترنتی Revision3 می‌باشد که حالا با نصب یک افزونه تقریباً چند مگابایتی می‌توانید شبکه‌های مختلف این کانال تلویزیونی را دریافت کنید و با Windows Media Center اقدام به مشاهده‌ی آنها کنید.

در اولین مرتبه باید اشاره کرد که این افزونه را باید از کجا دریافت کنید. بهتر است به اینجا مراجعه کرده که صفحه‌ای از سایت وطن دانلود است. از آنجا می‌توانید مشخصات بیشتر این شبکه ها را ببینید و آنها را مطالعه کنید و سپس از انتهای مطلب اقدام به دریافت این افزونه نمایید.

این افزونه به صورت فایل هایی با پسوند msi قابل نصب با دوبار کلیک روی آنها است. یک پرونده‌ی فشرده که حاوی سه عدد فایل msi است را مشاهده خواهید کرد که اگر CPU رایانه‌ی شما از نوع AMD 64 بیتی است، باید Soft2050_rev_3.1_amd_64.msi را نصب کنید. ولی اگر پردازنده‌ی شما از نوع Intel 64 بیتی است، دومی را نصب کنید. در غیر این صورت باید سومین فایل، یعنی Soft2050_Revision3_v1.0.3.msi، را با دوبار کلیک نصب نمایید.

دریافت شبکه های تلویزیونی Revision3 با Windows Media Center

افزونه دریافت شبکه های تلویزیونی از طریق اینترنت

دقت نمایید که برای نصب باید به اینترنت متصل باشد. البته خود این شبکه‌ها هم برای نمایش، نیاز به دسترسی اینترنت پرسرعت دارد. پس اگر ADSL دارید شاید بتوانید این شبکه‌های فناوری اطلاعات را دریافت کنید. در غیر این صورت بهتر است که از خیر آن بگذرید. چون کلاً دریافت شبکه‌های مختلف با دایل‌آپ بسیار رنج‌آور است.