آیا با نرم افزار BlazeDTV میتوان تلویزیون دید؟

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ در دستۀ آموزش BlazeDTV بدون دیدگاه

حتماً در سایت‌های مختلف دیدید و شنیدید که می‌توان با نرم افزارهای مختلف شبکه‌های تلویزیونی و یا حتی ماهواره‌ای را روی رایانه دریافت کرد. اینکه این برنامه‌ها داده‌های خود را از کجا دریافت می‌کنند، بحث مفصلی است که قصد باز کردن آن را ندارم. اما اگر می‌خواهید با نرم افزار BlazeDTV تلویزیون را روی رایانه‌ی خود بیاورید، بهتر است که اول این سوال را از خود بپرسید که؛ آیا با نرم افزار BlazeDTV میتوان تلویزیون دید؟ پس از آن به دنبال پاسخ صحیح آن بگردید.

نرم افزار BlazeDTV عموماً از دو طریق امواج تلویزیون را دریافت می‌کنند که شما می‌توانید سپس روی رایانه‌ی خود تلویزیون ببینید؛ گیرنده دیجیتال و گیرنده آنالوگ. هر دوی آنها از امواج پیرامونی شما استفاده می‌کنند تا شبکه‌های مختلف را بگیرند و به شما نشان دهند. هر دوی آنها هم سخت‌افزارهایی هستند که باید اول آنها را تهیه کرده و سپس با این برنامه اقدام به دیدن تلویزیون روی کامپیوتر کنید.

پس دیدید که به خودی خود، این نرم افزار برای شما کاری انجام نمی‌دهد. پس اگر الان می‌خواهید آن را از سایت‌های دانلودی دریافت کنید، به این نکته دقت نمایید.

برخی از همین سایت‌ها ادعا می‌کنند که با این برنامه شما می‌توانید شبکه‌های اینترنتی را دریافت کنید. این حرف صادق نیست و به هیچ عنوان این نرم افزار برای چنین کاری ساخته نشده است. پس تلویزیون اینترنتی با BlazeDTV قابل دریافت نیست.