آموزش تغییر زبان BlazeDTV به فارسی

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ در دستۀ آموزش BlazeDTV ۳ دیدگاه

نرم افزارها معمولاً زبان فارسی را برای رابط کاربری خود انتخاب می‌کنند. دلیل آن بین‌المللی بودن این زبان است که خیلی‌ها را ترغیب به یادگیری آن می‌کند. ولی برخی برنامه‌ها هم هستند که به شما اجازه می‌دهند که زبان آنها را فارسی کنید. یکی از آنها برنامه BlazeDTV است که برای گرفتن شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی از طریق امواج دیجیتال استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید تغییر زبان BlazeDTV به فارسی را یاد بگیرید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

در درجه‌ی اول باید گفت که زبان فارسی این برنامه ممکن است کمی گیچ کننده باشد. ولی برای افرادی که به هیچ عنوان رابطه‌ی خوبی با زبان انگلیسی ندارند، استفاده از زبان فارسی بسیار خوب است. ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از همان زبان انگلیسی در صورت امکان استفاده کنید. چرا که تمامی آموزشی های این نرم افزار فرض شده که زبان پیش‌فرض برنامه BlazeDTV انگلیسی می‌باشد.

در هر صورت برای تغییر زبان BlazeDTV کافی است پس از اینکه برنامه را اجرا کردید، روی دکمه‌ی چرخ‌دهنده در جعبه کنترل کلیک کنید تا پنجره‌ی تنظیمات کلی برای شما باز شود.

باز کردن پنجره تنظیمات Blaze DTV

باز کردن پنجره تنظیمات Blaze DTV

پنجره تنظیمات کلی این نرم افزار به شکل زیر است که برای تغییر زبان نرم افزار باید به سربرگ Appearance بروید.

تغییر زبان نرم افزار BlazeDTV

تغییر زبان نرم افزار BlazeDTV

حالا باید در پایین این پنجره از فهرست کشویی User interface Language زبان Persin را انتخاب کنید. پس از اینکه روی OK کلیک کردید، برنامه به صورت خودکار بسته و مجدداً باز خواهد شد و خواهید دید که تمامی موارد به صورت فارسی در خواهد آمد. البته شاید مشکلات ترجمه بد برخی دستورات به چشم شما خودنمایی کند که کاری نمی‌توان کرد.