درباره

رو آوردن جوامع فناوری دوست به سمت دیجیتالی شدن، تمامی جوانب زندگی بشری را تغییر داده است. از آن جمله رسانه‌هایی هستند که افکار عمومی از آن تغذیه شده و به دلیل جذابیت‌های سمعی و بصری که دارند، روز به روز دارای جایگاه والایی نسبت به قبل می‌شوند.

تلویزیون به عنوان رسانه، جایگاه خاصی در جای جایِ جهان و بالاخص در ایران دارد. به دلیل رشد فزاینده‌ی تولید و استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی، مانند تلویزیون‌های دیجیتالی، رایانه‌ها، گوشی‌های هوشمند و … این نیاز احساس می‌شود که چنین رسانه‌ای هم باید دیجیتالی شود تا همگام با دیگر تجهیزات نوین امروزی به کمک بشر آید. پس باید در زمینه تلویزیون، ناقوس انقراض امواج آنالوگ زده شده و امواج دیجیتال جایگزین آن شود. البته این کار به صورت یک مرحله‌ای امکان‌پذیر نیست و باید طی مدت زمان محاسبه شده به انجام برسد. پس هنوز شما می‌توانید با تلویزیون آنالوگ خود شبکه‌های تلویزیونی محلی و کشوری را دریافت کنید.

اما اگر خواسته باشید، با همین تلویزیون آنالوگ، امواج و شبکه‌های دیجیتال را دریافت کنید، باید چه چاره‌ای بیاندیشید؟ پاسخ ساده است؛ استفاده از گیرنده‌ی دیجیتال که امواج تلویزیونی را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل می‌کند. البته این مخصوص دستگاه‌های قدیمی است.

ولی دستگاه‌های جدید امروزی دیگر مستقیم می‌توانند از امواج دیجیتال تلویزیون دیجیتال استفاده کنند. پس اگر شما تلویزونی LCD یا LED، رایانه و لپ‌تاپ، و یا حتی گوشی هوشمند هستید، می‌توانید این امواج را مستقیم بدون نیاز به دستگاهی خاص دریافت کنید. اما شاید نیاز داشته باشید که یک سخت افزار تهیه کنید که این امواج دیجیتال را مثلاً برای لپ‌تاپ‌تان دریافت کند. در این حالت شما نیاز به یک دستگاه گیرنده‌ی دیجیتال برای رایانه‌ی خود دارید.

در هر صورت، شما نیاز به یک دستگاه گیرنده دیجیتال دارید که ما می‌توانیم در تهیه‌ی آن به شما کمک کرده و در این کار اطلاعات خوبی را به شما تقدیم کنیم. پس با سایت گیرنده دیجیتال تلویزیون همراه ما باشید.